Heltin HuoliLinja

Heltin HuoliLinja

Heltin HuoliLinja, mielen hyvinvointipalvelu, on tukenasi erityisesti työelämän vaikeissa tilanteissa ja muutoskohdissa.

Koronakriisi aiheuttaa monenlaista epävarmuutta. Monia tekkiläisiä kuormittaa huoli työn jatkumisesta, omasta toimeentulosta tai läheisten terveydestä. Haluamme olla tukenasi tänä haastavana aikana ja tarjota apua nykyisten palveluidemme lisäksi myös mielen hyvinvoinnin ja jaksamisen haasteisiin.

Tarjoamme jäsenillemme mielen hyvinvointipalvelun, Heltin HuoliLinjan, joka on tukenasi erityisesti työelämän vaikeissa tilanteissa ja muutoskohdissa. Palvelun tuottaa terveysyhtiö Heltti Oy. Palvelu on kaikkien TEKin jäsenten käytössä 7.5.-31.12.2020.

Näin HuoliLinja toimii

Heltin hyvinvoinnin ammattilaiset tukevat työelämän kriisitilanteessa puhelimitse. Tarpeen mukaan voidaan varata aika työterveyshoitajalle tai -psykologille jatkokeskusteluun (1 - 3 etätapaamista). Mikäli tilanne vaatii pitkäkestoisempaa apua, ohjaamme oikeaan terveydenhuollon kanavaan.

Voit soittaa HuoliLinjalle arkipäivisin klo 9-16. Numeron saat alla listatuilla tavoilla. Voit myös jättää soittopyynnön mihin kellonaikaan tahansa. Soittopyyntöihin vastataan mahdollisuuksien mukaan myös iltaisin ja viikonloppuisin. Puhelun hinta on 8,35 senttiä per puhelu + 16.69 senttiä per minuutti.

Näin saat yhteyden Heltin HuoliLinjan asiantuntijoihin

  • Tarkista HuoliLinjan palvelunumero TEKin 6.5. jäsenilleen lähettämästä sähköpostista. Viestin otsikko on "Uusi jäsenpalvelu".
  • Tarkista HuoliLinjan palvelunumero kirjautumalla oma.tek.fi -jäsenportaaliin
  • Tarkista HuoliLinjan palvelunumero soittamalla TEKin jäsenpalveluun tai vaihteeseen arkisin klo 9-16: Jäsenpalvelu (09) 2291 2291 / Vaihde (09) 229 121. Jäseneksi tunnistautumisen jälkeen saat numeron.