Markkinointihenkisin insinööri voittaa 10 000 euroa - osallistu kilpailuun

|
Uutinen
Kuuntele

Nyt etsitään jälleen markkinointihenkisintä insinööriä. Ilmoittautuminen päättyy 14.11.

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL kumppaneineen järjestää Suomen markkinointihenkisin insinööri -kilpailun nostaakseen esille markkinoinnin merkitystä kilpailukykytekijänä. TEK on kilpailun yhteistyökumppani.

Voittajalle on luvassa 10 000 euron palkinto.

– Suomi tarvitsee kipeästi kasvavia yrityksiä ja uusia työpaikkoja. Siksi markkinointitaidoille on erityisesti juuri nyt tarvetta, sanoo tuomariston puheenjohtaja Matti Alahuhta.

Kilpailussa menestyminen perustuu vahvoihin näyttöihin: voittaja on innovatiivisesti ja tuloksellisesti yhdistänyt teknologia- ja markkinointiosaamista yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä tai käynnistänyt uutta yrittäjyyttä. Menestyminen kansainvälisillä markkinoilla luetaan kilpailijan eduksi.

Onnistunut markkinointi on kansainvälinen kilpailuetu

Nyt kolmatta kertaa järjestettävän kilpailun voitti edellisenä vuonna Helkama Velox Oy:n toimitusjohtaja Jari Elamo. Elamo sai kiitosta kiinnostavan kansainvälisen brändin rakentamisesta ja kotimaiseen laatuun ja työpaikkoihin panostamisesta.

Kilpailu päättyy 14.11. Kilpailuun voivat osallistua kaikki diplomi-insinöörit ja insinöörit ja siihen voi myös ilmiantaa työtovereitaan tai tuttaviaan.

Voittaja julkistetaan ja palkitaan 9.1.2015 Tekniikka ja Talous -lehden Veijon päivä -tapahtumassa. Voittaja saa 10 000 euron palkinnon, jonka on lahjoittanut Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö.

Kilpailun kumppaneita ovat Outotec, SSBA, Tekniikka ja talous, Tekes, Tekniikan akateemiset TEK ry ja Teknologiateollisuus ry.