Markkinointihenkisin insinööri voittaa 10 000 euroa - osallistu kilpailuun
Nyt etsitään jälleen markkinointihenkisintä insinööriä. Ilmoittautuminen päättyy 14.11.
Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL kumppaneineen järjestää Suomen markkinointihenkisin insinööri -kilpailun nostaakseen esille markkinoinnin merkitystä kilpailukykytekijänä. TEK on kilpailun yhteistyökumppani.
Voittajalle on luvassa 10 000 euron palkinto.
– Suomi tarvitsee kipeästi kasvavia yrityksiä ja uusia työpaikkoja. Siksi markkinointitaidoille on erityisesti juuri nyt tarvetta, sanoo tuomariston puheenjohtaja Matti Alahuhta.
Kilpailussa menestyminen perustuu vahvoihin näyttöihin: voittaja on innovatiivisesti ja tuloksellisesti yhdistänyt teknologia- ja markkinointiosaamista yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä tai käynnistänyt uutta yrittäjyyttä. Menestyminen kansainvälisillä markkinoilla luetaan kilpailijan eduksi.
Onnistunut markkinointi on kansainvälinen kilpailuetu
Nyt kolmatta kertaa järjestettävän kilpailun voitti edellisenä vuonna Helkama Velox Oy:n toimitusjohtaja Jari Elamo. Elamo sai kiitosta kiinnostavan kansainvälisen brändin rakentamisesta ja kotimaiseen laatuun ja työpaikkoihin panostamisesta.
Kilpailu päättyy 14.11. Kilpailuun voivat osallistua kaikki diplomi-insinöörit ja insinöörit ja siihen voi myös ilmiantaa työtovereitaan tai tuttaviaan.
Voittaja julkistetaan ja palkitaan 9.1.2015 Tekniikka ja Talous -lehden Veijon päivä -tapahtumassa. Voittaja saa 10 000 euron palkinnon, jonka on lahjoittanut Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö.
Kilpailun kumppaneita ovat Outotec, SSBA, Tekniikka ja talous, Tekes, Tekniikan akateemiset TEK ry ja Teknologiateollisuus ry.