ihmisiä, post it lappu, mies, nainen
Teemailta

Toni Lähde: Brändää itsesi – vakuuta, erotu ja vaikuta

Miten brändäät itsensä uskottavasti ja erottuvasti – omalla tyylilläsi? Visionäärinen brändi- ja markkinointiasiantuntija, luova johtaja ja neuvonantaja Toni Lähde tarjoaa oivalluksia, tarinoita ja konkreettisia keinoja itsensä brändäämiseen ja oman osaamisen sanoittamiseen työelämässä. Tervetuloa kuulemaan Tonin puheenvuoroa Epicenterin Atriumiin Helsinkiin (Mikonkatu 7) tai kuuntelemaan puheenvuoroa etänä.  

Paikan päällä Helsingissä puheenvuoron ja kysymysten jälkeen pääset verkostoitumaan ja tutustumaan toisiin tekkiläisiin hyvien tarjoilujen äärellä. Tervetuloa inspiroitumaan ja rakentamaan itsestäsi brändi, joka avaa ovia!

 

Ilmoittautuminen päättyy 28.10.2025

Tapahtuman tiedot

Päivämäärä

04.11.2025

Aika

17:00-20:00

Paikka

Epicenter, Atrium

Näytä kartalla ›

Teemat

Myynti ja markkinointi

Kieli

Suomi

  • Miten tehdä osaamisestasi näkyvää, kiinnostavaa ja houkuttelevaa? 
  • Miten rakentaa henkilöbrändi, joka tuntuu aidolta ja toimii työelämässä?

Toni johdattaa sinut oivaltamaan, miten asiantuntijana voit käyttää brändäystä oman uransi ja työmahdollisuuksiesi eduksi. Puheenvuoro ei ole pelkkää markkinointipuhetta – se on yhdistelmä luovaa strategiaa, henkilökohtaista tarinaa ja käytännön vinkkejä itsensä brändäämiseen.

Illan aikana kuulet, kuinka brändi syntyy teoista, viestistä ja uskottavuudesta – ja miten sitä voi rakentaa fiksusti omalla tyylillä, ilman keinotekoista kiiltokuvaa. Toni jakaa myös oman matkansa kasvuyrittäjäksi ja luovaksi johtajaksi, ja tarjoaa rohkaisevaa näkökulmaa siihen, miten tekninen osaaminen ja inhimillinen viestintä voivat yhdessä luoda vaikutusta.

Tervetuloa inspiroitumaan ja rakentamaan itsestäsi brändi, joka avaa ovia!

Lähde Toni

Toni Lähde

Toni Lähde on visionäärinen brändi- ja markkinointiasiantuntija, luova johtaja ja neuvonantaja, joka tunnetaan kyvystään luoda vahvoja brändimielikuvia ja erottuvia markkinointistrategioita. Hän on työskennellyt maailman suurimpien brändien, kuten Nokian ja Microsoftin, sekä kasvuyritysten kanssa ja tullut tutuksi Diili-ohjelman tarkkanäköisenä neuvonantajana. Tonin ainutlaatuinen osaaminen yhdistää strategisen ajattelun, luovan tuotteistamisen ja syvällisen ymmärryksen brändien ja yleisöjen välisestä vuorovaikutuksesta. Toni puhuu mieleenpainuvasti brändäämisestä ja luovuudesta mutta myös yrittäjyystarinansa sekä johtamisesta.

Avainsanat: