Työelämä on yhä enemmän digitaalista – mutta miten siinä pysyy mukana ilman että mieli kuormittuu ja keskittymiskyky katoaa?
- Miten ihminen toimii, kun ympärillä on jatkuva virta ärsykkeitä, dataa ja notifikaatioita?
- Miten suojata omaa kognitiivista kapasiteettia, ylläpitää keskittymistä ja vahvistaa digitaalista hyvinvointia – erityisesti asiantuntijatyössä?
Sosiaalipsykologian tohtori, sometohtorina tunnettu Suvi Uski pureutuu iltaan, jossa puhutaan inhimillisestä jaksamisesta digiajassa.
Tervetuloa inspiroitumaan, oivaltamaan ja rakentamaan kestävämpää työarkea digiajassa!
Ohjelma
- klo 16.30 Ovet auki, ilmoittautuminen ja pientä syötävää ja juotavaa
- klo 17.00 Tervetuloa, juontaja Elina Aalto (striimi alkaa)
- klo 17.10 Keynote: Digitaalinen hyvinvointi työelämässä, Suvi Uski
- klo 18.00 Q&A, kysymykset Suville (striimistä ja paikan päältä)
- klo 18.40 Verkostoituminen alkaa ja vapaata keskustelua, open bar + syötävää (striimi päättyy)
- klo 19.45 Illan päätössanat
- klo 20.00 Tilaisuus päättyy

Suvi Uski
Sometutkija ja sometohtori Suvi Uski on asiantuntija, joka avaa somen salat ja edistää digitaalista hyvinvointia. Hän yhdistää tutkimustiedon oivaltavaan huumoriin ja terävään näkemykseen ihmisen arjesta teknologian keskellä. Hän ei paasaa vaan tarjoaa käytännönläheisiä keinoja, joilla parantaa omaa työvirettä ja luoda fiksumpia digirutiineja – ilman digihöyryä. Koulutukseltaan Suvi on sosiaalipsykologian tohtori ja erikoistunut ihmisen käyttäytymiseen digimaailmassa. Hän on perustanut myös Someturva yrityksen, joka suojaa sosiaalisen median vaaroilta ja auttaa, kun kohtaa ongelmatilanteita. Someturva on suojannut jo yli 300 000 henkilöä.

Elina Aalto
Elina Aalto on näyttelijä, valmentaja, puhuja ja juontaja. Hän on valmistunut teatteritaiteen maisteriksi 2009 ja näytellyt useissa produktioissa mm. Helsingin ja Turun Kaupunginteattereissa. Hän toimii myös ääninäyttelijänä ja käsikirjoittajana. Elina on säkenöivä ja mukaansatempaava juontaja. Elina liputtaa persoonallisuuden ja aitouden puolesta – oli kysymys sitten hissipuheen esittämisestä tai asiakaskohtaamisesta. Juontajana hänelle on tärkeää saada tilaisuudesta asiakkaan näköinen ja hän kirjoittaa aina juontonsa itse.

