Ilmoittautumislinkki näkyy jäsenillemme, kun olet kirjautunut sisään sivustolle sivun yläkulmasta. Jos et ole vielä jäsen, liity nyt!
Tässä webinaarissa opit avaimet myynnin kasvattamiseen ja miten omasta asiantuntijuudesta tulee luonteva osa myyntiä ja miten asiakkuuksia ja yritystoimintaa voi kasvattaa pitkäjänteisesti ja eettisesti.
1. Asiantuntija on luontainen myyjä
- Myynti on asiakkaan ongelmanratkaisua
- Asiantuntijuus ja luottamus myynnin ja asiakassuhteen perustana
2. Ennakkoluulot ja sisäiset esteet myynnille ja kasvulle
- Yleisimmät myyntiin liittyvät esteet
3. Identiteetin muutos: asiantuntijasta asiantuntijamyyjäksi
- Asiantuntijan ja myyjän identiteettien erot ja yhtymäkohdat + asiantuntijamyyjä yhdistää molemmat
4. Asiantuntijan myyntitaidot käytännössä
- Viisi keskeistä taitoa, joiden kehittäminen tekee myynnistä luonnollista
5. Myyntiprosessi, rutiinit ja työkalut
- Käytännön malli oman myyntisysteemin rakentamiseen
- Pienet arjen teot, joilla syntyy kasvua
6. Kasvun asenne ja motivaatio myynnissä
- Myynnin ja asiantuntijuuden yhdistäminen arvojen kautta
- Pysy energisenä ja luovana yrittäjänä – myynti on myös itsensä johtamista
Webinaarin jälkeen:
- ymmärrät, miten innostua ja kehittää ja kasvattaa myyntiä
- tunnistat omat vahvuuteesi ja luontaisen myyntityylisi
- saat välineitä torjuntojen ja epävarmuuden käsittelyyn
- tiedät, miten aloittaa myyntityö ja asiakkuuksien kasvattaminen käytännössä
- suunnittelet konkreettiset seuraavat askeleesi työkirjan avulla
Ennen webinaaria osallistujalle lähetetään työkirja, joka auttaa
- tunnistamaan oman myynti-identiteetin ja vahvuudet
- valitsemaan tärkeimmät verkostot ja kanavat näkyvyydelle
- suunnittelemaan seuraavat käytännön askeleet ja oman myyntirutiinin
Jenni Glad
Jenni Glad on kokenut valmentaja, yrittäjä ja entinen IT- ja telekommunikaatioalan ammattilainen. Jenni auttaa asiantuntijoita ja yrittäjiä vahvistamaan myyntimindsettiään ja kasvattamaan näkyvyyttään sekä tulosta. Hän hyödyntää vahvaa online- ja sosiaalisen myynnin osaamistaan auttaessaan asiantuntijoita rakentamaan luottamusta ja pitkäaikaisia asiakassuhteita digitaalisessa ympäristössä. Jennin koulutukset tunnetaan käytännönläheisestä, inhimillisestä ja oivalluksia herättävästä otteesta.