Tapahtuman tallenne on vain jäsenten katsottavissa. Jos et ole vielä jäsen, liity sivun yläkulmasta!
Tavoite:
Tässä webinaarissa keskitytään siihen, miten otat myynnin vahvemmin mukaan tekemiseesi luontaisesti omassa asiantuntijaroolissasi ja miten saat asennettasi myyntiä kohtaan miellyttävämmäksi.
Webinaarin aiheena ovat:
- Yleensä asiakkaat haluavat asiantuntijan - eivät myyjää.
- Miksi asiantuntijat ovat in & huohottavat tyrkkymyyjät ovat out? - Arvontuotanto ja näkemyksellinen asiantuntijatyö
- Vaikuttaminen & asiakkaan auttaminen asiantuntijuuden avulla - Miten ottaa myynnin vahvemmin mukaan tekemiseen luontaisesti omissa rooleissamme
- Tyypilliset asiantuntijamyynnin haasteet ja sudenkuopat - Oman myynnillisen persoonan ja tunnistaminen
- Myynnin ajattelu uudelleen - mitä myynti modernissa maailmassa tarkoittaa? - Ammattisome asiantuntijan työkaluna myynnin edistäjänä
- miten muokkaamme somen turhakkeesta työvälineeksi - Miten voimme yhdessä edistää myynnillistä kulttuuria?

Sani Leino
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.

