Opi hyödyntämään asiakasarvoa

Mistä syntyy asiakasarvo ja mitä se on? Miten myynnistä tehdään hauskaa? Illan aikana saat käyttöösi työkaluja asiakasarvon ketterään kehittämiseen, kiteytykseen ja testaamiseen.
muu tapahtuma
Etelä-Suomi
22.05.2017 -
17:00 to 20:00
Akava-talo, Ope-kabinetti
Kellosilta 7
00520
Helsinki

Miten myynnistä tehdään hauskaa?


TEKin urapalvelut ja Yrittäjäklubi järjestävät yhdessä illan, jossa paneudutaan asiakasarvon ymmärtämiseen. Mistä syntyy asiakasarvo ja mitä se on? Miksi sen ymmärtäminen on tärkeää? Arvon myynnin ytimessä on asiakas ja hänen näkemyksensä arvosta. Myyntityö on arvostavaa vuoropuhelua asiakkaan kanssa mahdollisuudesta luoda arvoa asiakkaalle. Myynti on asiakkaan auttamista tavalla tai toisella. 

Kenelle?
Tilaisuus on tarkoitettu kaikille TEKin jäsenille, erityisesti myyntitehtävissä toimiville, yrittäjille, start up-yrittäjille, tuotepäälliköille, kaikille, joita asiakasarvon merkitys kiinnostaa. Tietoa voi hyödyntää monessa tehtävässä ja toiminnassa! 

Sisältö
Illan aikana käsitellään seuraavia aiheita: 

  • Mitä on asiakasarvo? - arvon käsite
  • Asiakasarvon ymmärrys, ketterä kehittäminen ja kiteytys
  • Asiakasarvo liiketoiminnan menestyksen perustana
  • Miten luot ja kehität arvoa asiakkaan kanssa?
  • Miten luot/myyt sellaisia palveluita tai tuotteita, joita asiakas haluaa ostaa?
  • Miten luot myynnille asiakasta kiinnostavaa sisältöä?
  • Miten saat myynnistä taas hauskaa?
  • Mistä asiakkaan kanssa pitäisi puhua?
  • Millainen on hyvän asiakasdialogin toteutus?
  • Miten asiakkaaseen liittyviä oletuksia tulisi testata käytännössä?

Tavoite
Tilaisuuden jälkeen tiedät, mikä on asiakasarvon käsite, miten sitä luodaan ja kehitetään asiakkaan kanssa. Saat käyttöösi käytännön työkaluja asiakasarvon ketterään kehittämiseen, kiteytykseen sekä sen ymmärtämiseen ja testaamiseen. Asiakasarvon koulutukseen perustava ajatus on antaa eväät hyvään, asiakasta arvostavan vuoropuhelun käymiseen.

Asiantuntijana tilaisuudessa toimii toimitusjohtaja, Kalle Reunanen, Innomaatti Oy. Kalle on yrittäjäuransa aikana toiminut pitkään kahden yrityksen Innomaatti Oy ja Efecto Oy:n toimitusjohtajana. 

"Tässä työssä hattuja on ollut monenlaisia vuokramyyntijohtajasta yritysvalmentajaan. Olen toteuttanut satoja erilaisia kehityshankkeita myynnin sisällön, työkalujen, johtamisjärjestelmien sekä liiketoimintamallien kehittämiseksi. Olen vetänyt lukuisia strategiakierroksia ja kehittänyt ketterin menetelmin asiakkaideni asiakasymmärrystä ja myyntiä". - Kalle Reunanen (www.innomaatti.fi

Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu vain TEKin jäsenille.